Úklidové služby

Úklidové služby

Motto: Našim klientům vytváříme čisté a příjemné prostředí, ve kterém je radost pracovat.

Přínosy:
Námi uklizené prostory voní, zákazník má dokonalý servis.
Centrálním nákupem snižujeme náklady na chemii, hygienický materiál atd.
Úklidy umíme poskytovat i ve 100% ekologické variantě.

Vnitřní úklidy

  • úklidové práce dle parametrů jednotlivých prostor (mokré čištění, suché stírání prachu a pavučin, luxování, desinfekce)
  • dodávky a doplnění hygienického materiálu (toaletní papíry, mýdla, ručníky, vůně do rozprašovačů, desinfekční tablety)
  • denní servis
  • speciální čištění – nestandardní povrchy (anti-elektrostatické povrchy, silná znečištění)
  • speciální čištění – potravinářské provozy

Vnější úklidy

  • zimní údržba venkovních ploch (odstraňování sněhu a zmrazků, solení a inertní posyp pochozích ploch, odvoz sněhu, sněhová pohotovost)
  • úklid pochozích komunikací (zametání, sběr odpadků, odstranění spadaného listí)
  • čištění střech, fasád a prosklených částí budov (včetně výškových prací)
  • odstraňování graffiti a žvýkaček

Údržba zeleně

  • běžná péče o zeleň (sekání trávy včetně odvozu, údržba okrasných keřů, stromů, údržba květinových záhonů)
  • profesionální poradenství v oblasti výsadby a údržby zeleně (renovace starých i modelace nových okrasných zahrad a zelených ploch včetně instalace doplňků)
  • péče o pokojové květiny (údržba, zalévání, hnojení, výsadba, včetně profesionálních návrhů na obnovení zeleně ve vnitřních prostorách)
  • dodávky květin (živých – řezaných i suchých – vázaných)

Kávový servis a garance trvale uklizených prostor

  • obsluha konferenčních místností při jednáních
  • průběžný úklid nečistot v zasedacích místnostech a okolí
  • úklid a sběr nádobí z konferenčních místností po ukončení porad a schůzek
  • pravidelný úklid kuchyněk a odpočinkových místností
  • sběr a mytí nádobí

Technologický úklid

  • obsluha konferenčních místností při jednáních
  • suché čištění
  • čištění suchým ledem
  • čištění tlakovou parou „suchá pára“
  • čištění tlakovou vodou i tlakovým vzduchem
  • odsávání speciálními průmyslovými vysavači
  • chemické čištění vysoce účinnými biologicky odbouratelnými přípravky
  • čištění vnitřních částí strojních zařízení a technologických rozvodů (vzduchotechnika, klimatizace)
  • čištění provozů s výskytem nebezpečných látek

Program GREEN

  • ekologicky šetrné úklidové prostředky s příslušnými atesty a certifikáty
  • přesné dávkování použitých prostředků dle doporučení
  • třídění odpadu
  • pronájem odpadových nádob pro tříděný odpad.
  • použití 100% recyklovaného spotřebního hygienického materiálu

Fotogalerie

Naše klienti

    • AHOLD
    • Ball
    • ČEZ
    • Honeywell
    • Hornbach
    • JTI
    • Komerční banka
    • Mondelez
    • Stop Shop
    • NIKE
    • Office Depot
    • Philip Morris
    • Unicredit

    Kontaktujte nás

    Kontaktní formulář
    • Kde nás najdete?
    • Průmyslový park HARFA
      Poděbradská 540/26
      190 00 Praha 9

    • Další kontakty
    AHOLD
    Ball
    ČEZ
    Honeywell
    Hornbach
    JTI
    Komerční banka (CZ)

    Czech Republic,
    člen skupiny Société Générale

    • FM a úklidové služby pro region PRAHA a region JIH (Jižní Čechy a Jižní Morava)
    • OKIN již poskytuje služby na jižní Moravě
    • OKIN FACILITY poskytuje služby od 1.10.2015
    • Smlouvy na dobu 3 let s opčním právem
    • Správa více jak 150 poboček
    • Komerční banka, a.s. vypsala výběrové řízení na nového dodavatele služeb facility managementu a úklidových služeb z důvodu uplynutí doby předchozího smluvního období.
    • Je zde několik hlavních důvodů pro úspěch společnosti OKIN ve výběrovém řízení:
    • Dobré podmínky při poskytování služeb
    • Nabídka opravdu inovativního řešení v porovnání s ostatními účastníky.
    • Dlouhodobý vztah na všech úrovních
    • Schopnost OKIN nabízet speciální řešení na míru splňující očekávání klienta týkající se organizační struktury, řízení služeb, atd.

    Služby facility managementu

    • Služby pro zajištění komplexní správy: technická správa budov, správa revizí, odborných prohlídek a technické dokumentace, správa pasportů budov, zajištění oprav a úprav, havarijní služba, PO a BOZP, administrativní činnosti podporující bankovní provoz atd.

    Úklidové služby

    • Vnitřní úklidy
    • Venkovní úklidy
    • Dodávky a doplňování hygienických prostředků
    Mondelez (BG)
    • Dva výrobní závody – káva a čokoláda
    • 800 zaměstnanců
    • 30.000 metrů čtverečních
    • Spolupráce s OKIN FACILITY od února 2010
    • Malá smlouva pro úklidové služby ve výrobně kávy byla časem rozšířena a v současné době máme IFM smlouvu, která vyprší v roce 2017
    • Hodnocení kvality je zajištěno SLA & KPI
    • Mondelez měl několik dodavatelů pro různé FM služeb ( cca 30) + osoby samostatně výdělečně činné
    • Příliš mnoho lidských zdrojů bylo přiděleno na správu všech souvisejících FM služeb
    • Postupné začlenění nových služeb (s finančním přínosem pro klienta)
    • Na základě IFM řešení Mondelez snížil počet odpovědných osob na své straně
    • OKIN představil IFM možnosti v Mondelez továrnách v Bulharsku;
    • Technická správa budov a zařízení
    • Bezpečnostní služby
    • Terénní úpravy a péče o zeleň
    • Odpadový management
    • Prádelní služby
    • Cateringové služby- od srpna 2015
    • Pohotovostní služba, mobilní údržba 24/7
    • Úklid interiéru a exteriéru
    • Odklízení sněhu / zimní servis
    • Hubení škůdců
    • Bezpečnost a ochrana zdraví, požární ochrana
    • Interní pošta – od srpna 2015
    Stop Shop (SK)

    IMMOFINANZ Services Slovensko, s.r.o.

    • Komerční objekty
    • 6 objektů Stop Shop
    • 31 942 metrů čtverečních pronajímatelné plochy
    • 55 605 metrů čtverečních parkoviště a zeleně
    • Spolupráce s OKIN FACILITY začala 1.1.2013
    • Smlouva na 3 roky s možností prodloužení
    • Hodnocení kvality je zajišťována SLA
    • Žádné požadavky pro inventurní systém
    • Žádný systém pro záznamová zařízení u jednotlivých objektů
    • OKIN představil IFM rozsah
    • Úspěšně poradenství při ošetření zeleně
    • OKIN představil PSI, Help Desk
    • Rozšíření počtu objektů po výběrovém řízení
    • Krajinné úpravy a péče o zeleň
    • Technická správa budov a zařízení
    • Energetický management, dálkový monitoring spotřeby
    • Odpadové hospodářství, ekologické služby
    • Bezpečnost a ochrana zdraví, požární ochrana
    • Úklid interiéru a exteriéru
    • Odklízení sněhu / zimní servis
    • Pohotovostní služba, mobilní údržba 24/7
    • Bezpečnostní služby včetně vzdáleného řízení dispečerem
    NIKE
    Office Depot
    Philip Morris
    Unicredit
    Významná finanční instituce (PL)
    • Celosvětově vedoucí společnost v bankovním segmentu
    • Mezinárodní smlouva přes ECS a CBRE
    • Obsáhlý úklid, denní služba, péče o zeleň
    • 4 kanceláře ve Vratislavi a 1 ve Varšavě
    • Přes 2000 zaměstnanců
    • 35.000 metrů čtverečních
    • Spolupráce s OKIN FACILITY začala 1. ledna 2015
    • 55 zaměstnanců OKIN
    • Klient si nebyl vědom stávajících postupů luxusnějších FM společností
    • Každá z 5 kanceláří řízena samostatně bez interakce & synergie
    • Neuspokojivá úroveň dodaných služeb
    • Místní poskytovatel služeb s nedostatečným čistícím procesem
    • Nesprávné pracovní smlouvy vyhýbající se zákonným srážkám
    • Nedostatek projektového vedení
    • Prezentace řešení uplatňující normy OKINU sloučené s požadovanými postupy
    • Nepřetržitá analýza
    • Konstrukce projektové organizační struktury a komunikační model zajišťující správné postupy řízení
    • Přechod projektu a aplikace procesů
    • Důkladné řešení každé aktivity
    • Komplexní správa všech míst
    • Snížení celkového počtu FTE umožňující zvyšovaní platů pracovníků v úklidu
    • Motivace a zvýšení produktivity ve všech oblastech služeb:
      • Úklid kanceláří
      • Denní služba
      • Čištění oken a hloubkové čištění
      • Odpadový management (běžné i důvěrné materiály)
      • Správa zeleně
      • Další technická údržba